2011. augusztus 8., hétfő

Új ruhák babának, allergia nekem

Lassan eljött ez is: az első ruhákat megkezdtük leselejtezni. Már az 56-os mértekből többet félre kellett tennem, mert már szexisen feszült a kis testén, most már a lazábbak is a szekrénybe kerültek. Most a 62-es méretek kerülnek melléjük. Jelenleg a 68-asokat használjuk, a terhesség alatt eddig készítettük össze a kezdő csomagot.
A következő méretű ruhákat már elhoztuk anyósoméktól. Rengeteg van, szerencsére.  Elmentünk hozzájuk, mert nálam szép kis allergia: contact dermatitis jelent meg. Először a térdhajlatom kezdett viszketni, majd a csuklóm, lassan meg mindenhol jelentkezett ez a piros pötty, ami a hosszas vakarózás után összefolyó vörös folttá válik. Kicsit aggódtam, mert pont a lagzi előtt jött elő. Otthon Calcium Sandozt ittam, de nem tetszett, mert sok vivőanyag van benne, bár szoptatás alatt is lehet használni, de én nem akartam.  A másik, egy kenőcs, Halicar homeopátiás kenőcs, ez enyhítette a viszketésemet. Emellett a Histaminum 15CH bogyót szedtem, de mivel hétvégén lagzi, meg kell tudnom, mi a bajom.  Aztán gyorsan el is mentem bőrgyógyászhoz, ilyenkor persze marad a magán út, mert egyébként néhány hónap múlva kapnék időpontot. A diagnózisom jó volt, az a baj. Kaptam kenőcsöt, meg a Calcimusc-ot, napi 2x2 adagban. A kenőcsöt megkezdtem, segített. Anyósomék javaslatára elmentünk hozzájuk, és 2 nap kezeltek lézerrel. Egyrészt a viszketett területet, másrészt az allergia pontjaimat. A bőrgyógyász szerint 2 hét, mire a látható piros pettyek halványodni kezdenek és semmi esélyem, hogy a lagzira eltűnjön. Ha pedig nem javul, 2 hét múlva kell vissza mennem. A lézernek köszönhetően azonban a vörösség teljesen eltűnt, csak közelről látszott néhány petty. A viszketés teljesen megszűnt. 1 hét alatt mindenhonnan nyomtalanul eltűnt. Na, ezt kellene látnia bőrgyógyász néninekJ
Hazajöttünk és készültünk a lagzira. A ruhámat, amit varrattam, most kellett elhoznom. Nagyon szép lett. Az alsó része sötétbarna taft, a teteje ekrü szatén. Ügyes a varrónő.
Az elhozott ruhák közül a fehérek mosását már megkezdtem, csak most nehezebben száradnak. A színesek csak előkészületben vannak, mert annyi a mosnivaló, hogy nem érem utol magam. Amikor alszik, akkor nem akarom, hogy búgjon, így lekorlátozódik az az időm, amikor elindítom. Emellett benne van az is, hogy elfelejtem és csak este veszem észre, hogy mekkora torony keletkezett már.
A héten volt egy szokatlan hajnalom is. Egyik nap estefelé kezdtem érezni, hogy kissé feszül a mellem. Nem foglalkoztam vele, úgy gondoltam, hogy kisbabám az esti szopival megoldja a problémát. Az altatás után ugyan éreztem kissé, hogy keményebb, mint szokott, de nem gondoltam, hogy erősödik. Aztán a hajnalban arra ébredtem, iszonyat feszes és kissé csomós a mellem. Néztem az időt, hogy vajon kisbabám felébred-e enni, de még korán volt. Így irány a konyha, elindítottam a sterilizálót, majd nekiálltam fejni. A nagyon feszessel kezdtem, 80 ml-t fejtem le, közben masszíroztam a csomókat és teljesen el is tűntek. Következett a másik, az kevésbé feszült, de mivel itt is éreztem csomókat, ebből csak 40-t fejtem. A csomókat itt is masszíroztam és eltűnt. Elmosogattam, befeküdtem az ágyba és kisbabám már ébredt isJ Na, ezért fejtem a másikból kevesebbet. Így neki bőven maradt és aludhattunk is tovább.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése